poledancing och lite mer

Snodde en bild från Rebeccas blogg, detta var från hennes födelsedag. Igår firade vi vår 18 åring genom att suprisea henne med poledancing, så extremt roligt! Det tycke vi alla! Sen åkte vi alla 7 tjejer hem till mig och åt god middag och en ännu godare tårta. Flummade runt i evigheter tills jag, Elin och Agnes somnade framför den lilla sjöjungrun. Fredagen var mycket rolig den med! Hängde på Pizza Hut, lite operation festival och lite annat random med The Babuschkas (nästan alla) + grabbsen. Söndagen blev 7 timmars jobb, thank god att Agnes också jobbade idag, annars hade jag dött. Snart kommer Thilén plinga på min ytterdörr då hon ska sova över här, västeråstjejen. Hoppas ni haft en bra helg, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0