turn and walk away

En lite halvt random bild på mina kära klasskamrater när vi fixade oss inför terminsredovisningarna.
Första skoldagen (för mig) avklarad. Den var ganska najs då vi mest dansar och gör ingenting på lektionerna he he. 2 jazzklasser i skolan med Maria Kim (wihi) + Rep med Qube + en jazzklass med Kitty (ny lärare, grymt bra) och jag är igång med dansen igen. OJ vad jag har saknat den alltså, helt sjukt!
Måste bara klaga lite också. Jag har gått runt och varit frisk och mått bra i kroppen hela lovet, tror ni inte att det är nu jag ska få ont, precis när dansen börjar. kul. Ända sen i lördags har jag haft konstant ryggvärk och just nu gör det så jävla (ursäkta uttrycket) ont. Vet inte vart jag ska ta vägen. jag orkar inte. bajskorv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0