yeah 3x

Sorry Hanna att jag snodde din bild. Hoppas det är ok?
Fredagen spenderade jag först på jobbet och som tur var så jobbade Agnes då också, jippie. Sen följde hon med mig hem och Rebecca kom hit också. Vi satt i min säng med levandeljus runt omkring oss och åt gott och pratade. Mysigt eller vaaad. På lördagen drog jag till dansen och sedan hem till Milla där några andra najsiga schyssta brudar också var. Hade skitroligt och garvade åt allt och inget. Idag söndag har jag bara jobbat, sjukt mycket.... men det kommer vara värt det i slutändan. Det var min helg det, för den som bryr sig.
ps. har också hållt på att planera roliga grejer som kommer hända i framtiden mihihih.....

Kommentarer
Postat av: Hannaaaaaaa

WHAT INTE OKEJ, OKEJ? hahaha såklart du får ta mina bildeeer, du är ju med i dem :) woop woop för framtiden!

2011-01-31 @ 17:57:49
URL: http://swinghead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0