livet är en fest tyyyyp

Nu är produktionsveckorna över och det känns... lite sorgligt. Fast ändå skönt. Jag är i alla fall otroligt nöjd med vad våran grupp lyckades skapa och det gick rätt så bra på alla föreställningar! Go Qube! Tack alla mina fina vänner som kom och tittade igår, blev jätteglad verkligen! Efter den sista föreställningen sprang hela klassen runt med turbaner på huvudet, städade, sminkade sig, duschade och taggade. Vi drog och käkade lite mat och för mig blev det sushi, mumsigt. Sedan blev det partande hela natten lång!! Jag, matilda, stella och Jeannine hamnade i säng vid 6 tiden. Det blev en riktigt grym start på lovet. Nu ska jag dra hem till Rebecca för middag & mys med Jossa också. Puss♥   ps. bilden är inte från festen igår ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

haha jag antar att bilden är från festen hos dig? ;) fezzt



ps. jag tycker du är söt.

2011-02-27 @ 15:03:47
URL: http://oliviadomenica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0